Та тушаал дэвшжээ. Юуны өмнө, танд халуун БАЯР ХҮРГЭЕ! Ихэнх хүний хувьд тушаал дэвшинэ гэдэг урт удаан бөгөөд хүнд хэцүү аялал байдаг. Гэхдээ та сайн гүйцэтгэл үзүүлж, хичээл зүтгэл гаргасныхаа хүчинд зохих шагналаа хүртсэн гэдэгтэй хэн ч маргахгүй биз ээ.
Аливаа илтгэлийн амжилтыг түгээсэн мэдлэг мэдээллээр бус харин үзэгчдийн хүлээн авсан зүйлээр дүгнэдэг. Хүчтэй, эерэг сэтгэгдэл үлдээдэг болон хурдан мартагддаг илтгэлийг хооронд нь ялгаж чадах 12 зөвлөмжийг доор орууллаа.
Унших
Удирдах албан тушаал хашиж байгаа үед хамт ажилладаг хүмүүс тань таныг хүндлэх нь чухал боловч хүндлэл хэзээ ч зүгээр хүрээд ирдэггүй харин өөрөө олж авдаг.
Унших
2600 гаруй ажлын ярилцлага хийдэг болон хүний нөөцийн мэргэжилтнүүдийн дунд явуулсан судалгаагаар 71% нь ажил горилогчийн EQ-г IQ-аас илүү үнэлдэг гэж хариулжээ.
Унших
Оюун ухааныг бид ихэвчлэн мэдлэг, санах ой, бүтээлч байдалтай холбон тайлбарладаг. Яагаад гэвэл олон жилийн турш бидний оюун ухааныг санаж байгаа зүйл, мэддэг зүйл, түүнийг илэрхийлэх чадвартай холбон судалгааны болон ажлын янз бүрийн орчинд хэмжсэн байдагтай холбоотой юм.
Гэвч оюун ухааны өөр нэг чухал чадамж бол EQ юм. Ажлын байран дахь гүйцэтгэлд хүчтэй нөлөөлдөг сэтгэл хөдлөлийн чадамжийн талаар удирдлагууд бид маш сайн ойлгож байх нь чухал.
Унших
Стресс нь байгалиас заяасан зүйл боловч стресс үүсгэж буй аливаа үйл явдалд хүмүүсийн хариу үйлдэл үзүүлж буй байдал нь бүдүүлэг, дээрэнгүй эсвэл муу хүн мэт харагдуулдаг. Тиймээс, таныг зохисгүй хариу үйлдэл хийхэд хүргэж болзошгүй ийм төлийн стресстэй нөхцөл байдлыг та хэрхэн амжилттайгаар зохицуулах вэ?
Дэйл Карнегигийн "Хэрхэн санаа зовохоо больж, амьдарч эхлэх вэ" номоос гурван зөвлөмжийг энд оруулав.
Унших